Even gekeken hoe content daar wordt geplaatst
Zag ergens een discussie en ben daarna zelf even gaan kijken, kwam zo uit op iets in de stijl van
Ik heb daar eerst een lopende stream aangeklikt en gewoon een paar minuten meegekeken. Daarna viel mijn oog op een paar korte video’s die er ook stonden en die heb ik ook even geopend. Het werd vrij snel duidelijk dat alles daar bedoeld is voor een ouder publiek, dat merk je gewoon aan wat er getoond wordt. Ik ben daarna nog even blijven wisselen tussen wat op dat moment liep en wat al beschikbaar was. Het gaf wel een redelijk compleet beeld van wat je daar zo tegenkomt. Kijken jullie ook eerst even rond op die manier voordat je ergens blijft hangen?
11 vues

Ik heb dat ook gemerkt toen ik er even doorheen ging zonder ergens specifiek op te letten 🙂 Je ziet vrij snel dat het niet alleen om één soort content gaat, maar dat er meerdere dingen door elkaar lopen. Ik heb toen een paar video’s bekeken en daarna nog een stream geopend om het verschil te zien. Het maakt het makkelijker om een idee te krijgen van wat er allemaal beschikbaar is. Je hoeft niet echt iets te zoeken, want je komt vanzelf genoeg tegen. Dat maakt het vrij toegankelijk om gewoon even te kijken.